klachtenregelingen

De pedagogisch medewerkers zijn voor de ouders het eerste aanspreekpunt bij zaken die niet geheel naar wens verlopen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot de directie van Kindcentrum Goede Herder.

Mocht deze route niet tot tevredenheid leiden, dan kunt u een formele klacht indienen bij het College van bestuur van Stichting Opwijs Opvang (Bergse Linker Rottekade 315, 3056 LK Rotterdam, info@stichtingopwijs.nl). 

Klik hier voor meer informatie over de klachtenregeling van Stichting Opwijs Opvang. 

De kinderopvang heeft ook een vertrouwenspersoon; mevrouw Annette Gieszen is daartoe aangesteld door het bestuur van Stichting Opwijs Opvang. In meer delicate kwesties kunt u zich tot haar wenden. Mevrouw Gieszen is bereikbaar via het e-mailadres vertrouwenspersoon@stichtingopwijs.nl.

Indien de interne klachtafhandeling niet leidt tot een bevredigende oplossing of uitkomst, heeft u de mogelijkheid zich te wenden tot het Klachtenloket Kinderopvang of de Geschillencommissie.  

U kunt zich ook rechtstreeks wenden tot de Geschillencommissie indien redelijkerwijs niet van u kan worden verlangd dat u onder de gegeven omstandigheden een klacht bij Stichting Opwijs Opvang indient.

samen groeien

Kastanjeplein 6 
3053 CD Rotterdam

Onderdeel van

Opwijs LOGO RGB payoff

© Goede Herderschool | privacyverklaring

ontwerp en realisatie: Impuls