16-10-2019

werkweek groep 8

Van 14 t/m 18 oktober is groep 8 weer op werkweek geweest. Dat is een hele beleving! Een week van huis zonder je ouders en met je klasgenoten op een kamer slapen, nieuwe dingen leren en meemaken, samen werken en samen spelen.  Enkele activiteiten die we gedaan hebben zijn; levend stratego, het douanespel, een fotospel, levend cluedo en nog veel meer. Op woensdag kwamen er veel juffen en meesters naar het dorp vlakbij het kamgebouw. Ze verstopten zich verkleed in dit dorp. De leerlingen moesten alle juffen en meesters zoeken. Toen de tijd voorbij was, gingen we met zijn allen op de foto en kwamen de juffen en meesters nog gezellig mee naar het kamphuis. Hier hebben enkele leerkrachten meegedaan met een spel en kregen andere een rondleiding door het huis. We hebben extra tafels aangeschoven, zodat iedereen mee kon eten. Na het avondeten gingen de juffen en meesters weer naar huis en begon groep 8 aan het avondprogramma.